joi, 4 martie 2010

Se poarta leapsa

Pentru a nu se simti singura si-a avea succes in propunerea indrazneata, balamic a lansat o leapsa sanatoasa - timp de o luna 0 zahar si fast-food, asezonate cu un praf de miscare. Eu am spus "piua" la partea fara dulce si grasaimi n-as spune ca fac vreun exces. Dimpotriva, as vrea sa le cresc, sa apas pe plus ca la automatele de cafea cand iti dozezi zaharul, sa-mi scartaie dulcele in dinti pana imi simt dintii strepeziti. In schimb, mi-ar trebui zdravan o perioada de miscare organizata, in afara de hei-rup-ul haotic cu greutatea miscatoare de 8 kg si ceva, care-mi rupe spatele si-mi franjureaza toti muschii. Am ajuns sa ma ridic tinandu-ma de genunchi si incercand sa nu fac miscari bruste sa nu-mi trosneasca ceva; spatele ma doare de mor chiar si dimineata cand ma trezesc, de parc-as fi adormit chircita pe-un fotoliu la televizor cum faceam cand eram mica si ma trezeam amortita prin toate partile.
Astfel spus, am dat startul unei luni "in miscare".

Un comentariu:

Balamic spunea...

Eu cred ca ti-ar trebui niste streching. Si niste miscare usoara, mai mult pe articulatii, mai ales daca mai vrei sa hranesti puiul natural.
Si, ai dreptate, e mai misto in grup :P.
Bafta si ne vedem mai spre finalul lunii in parc la plimbare.