miercuri, 24 martie 2010

Avem echipaaa, avem valoareee

O dimineata inceputa foarte devreme, dar bine, continuata extrem de miorlait. Dupa trei sferturi de ora de balans ritmat, vorbit si cantat in surdina, V. a reusit sa doarma pentru o jumatate de ora. La fiecare lingurita cu felurite piureuri, un pocanit discret imi flutura prin fata ochilor niste steaguri rosii. Degete supte, picioare roase, biberon molfait mai degraba decat supt, toate desigur peste maraitul specific iritarii extreme. Excluzand pana si ultima varianta in astfel de situatii, oboseala, ca doar abia ce se trezise, m-am spalat pe maini si mi-am indreptat un deget catre gura lui V. cu gandul unei inspectii. Intr-un acces de furie s-a repezit la mine si m-a muscat. De data asta n-am simtit doar o strangere de gingii, ci o mica intepatura in deget. Hm... Trag in jos buza de jos sa ma uit mai indeaproape. Cei 2 zimtati au scos capetele la vedere si se chinuie sa strapunga mai departe gingia roz - explicatie plauzibila pentru minunata zi. Sper ca cei doi dinti sa lucreze pana la capat in echipa, sa-si continue ascendenta simultan si cat mai repede cu putinta.

Niciun comentariu: