luni, 15 martie 2010

Sleepy dwarf

Cred sincer intr-o trezire extrem de matinala maine, c-o activitate exagerat de vioaie venita din partea lui V. cel proaspat la o ora la care inca nu s-a luminat afara. Motivul care ma impinge catre astfel de ganduri este somnul lui adanc inceput la ora 7 jumatate in aceasta seara, venit ca o continuare a celui inceput la 6, dar zguduit 15 minute mai tarziu de niste unde peristaltice mai rebele. Stiam ca daca-l trezesc pe la 10 jumatate, cand ar fi fost posibil mai usor acest lucru, am fi dansat in diverse ritmuri pana dupa miezul noptii si parca n-aveam pregatire psihica pentru asa ceva. Si cum mi-a fost mila sa-l trezesc mai devreme doar pentru confortul meu, sa vad cum i se lipesc pleoapele si cum i se apropie nemultumite sprancenele, cum am vrut sa surf-eze hormonul si sa recupereze tot ce-a pierdut intr-o zi cu doar jumatate de ora dormita pe apucate, mi-am asumat riscurile si-am pregatit aparatul pentru rasaritul zilei de 16 martie.

Later edit: S-a trezit ca de obicei, la 6 jumatate.

Niciun comentariu: