vineri, 23 iulie 2010

Deloc pentru sensibili

S-a schimbat tactica de dimineata. Dupa ce-i face laptele, M. imi da copilul la hranit la noi in pat. V. ma simte aproape si doarme netulburat pana la ore calduroase. Nu mi s-a mai intamplat de mult sa ma trezesc inaintea lui, parca de-o viata. Ieri s-a rotit de pe-o parte pe alta, s-a invartit pe loc pana a ajuns perpendicular pe mine si cu fundul pe umarul meu, ma impingea cu picioarele in fata sa-si faca loc. In nesimtirea mea nu m-as fi simtit catusi de putin deranjata de talpile mici care-mi intrau in ochi sau gura, daca nu m-ar fi inundat un miros patrunzator si intepator emanat puternic de pampers-ul bine umflat la fundul lui V. 10 minute mai tarziu ochii lui cautau ceva familiar lor, iar cand i-au intalnit pe-ai mei zambetul perfect de "buna dimineata, mami" s-a preschimbat intr-unul care parca spunea "bine ca te vad, sa vezi ce ti-am pregatit".
Nu stiu cum se aeriseste casa altora dupa asemenea momente, dar la noi mirosul atarna greu si parca se intrerupe orice ventilatie, parca aerul refuza sa se miste. Dupa ceva timp de activitate colorata alaturi de el inca imi vibrau narile. Am reverificat totul - pampers sigilat, body schimbat, curatat sau aruncat orice avusese cel mai mic contact cu V. cel mirositor. Si-atunci mi-am simtit umarul pe care odihnise fundul lui cu ceva timp in urma si-am luat si eu calea dusului...

Niciun comentariu: