luni, 19 aprilie 2010

Un week-end

M. a fost intre job-uri saptamana trecuta si-a stat acasa intr-un mic concediu. Cum bineinteles nu s-a putut desparti de virtual a pus stapanire pe umilul meu laptop si nici c-a mai vrut sa ma lase sa-l ating. Am prins un moment de slabiciune si-am profitat, dar cam atat. Oricum, a fost minunat sa mai sara si altcineva cand V. e nemultumit.
Sambata cu tambite si aproape o fanfara mi-am chemat parintii sa stea de garda, cum noi aveam o invitatie la o nunta. Am luat si copilul cu gandul sa vada niste lume, sa asculte niste muzica, iar apoi sa-l ducem frant de oboseala acasa sa doarma neintors toata noaptea. Sigur, in plan, toate bune si frumoase. Cu toate incercarile noastre n-a vrut sa doarma toata ziua, iar toata iesirea lui in lume s-a dovedit a fi doar o plimbare dus-intors cu masina. Era deja in stadiu de oboseala iritanta cand am ajuns, a vazut lume, lumina, si iar lume multa care venea spre el, iar lumea vedea o usoara ingrozire pe fata lui initial, iar la o apropiere mai brusca ii saluta c-un urlet ambalat. Aproape bine, dar cand s-a dat drumul la dans, iar decibelii au inceput sa creasca, nu l-am mai putut opri din urlete. Am stat in dreptul usii sa vad totusi si eu valsul, am iesit pe hol, aruncand cate un ochi inauntru din cand in cand, apoi l-am luat pe Mickey si toate trantele si-am plecat catre un Falfaila jegos si parcat pe interzis. Acasa, dupa cateva hataneli, muscaturi de sfarcuri, biberoane, am reusit sa-l adorm tot cu "ratustele mele" in balansoar. Si-am plecat cu inima impacata stiind ca am predat complet instructiunile. Si atat de impacata am fost incat ne-am intors in pas inca de dans abia la 6 dimineata cu ochii umflati si groaza ca peste ceva timp V. urma sa ne ranjeasca un buna dimineata odihnit. Si asa s-a intamplat. Dupa o ora jumatate de somn m-au ridicat niste chiuituri, iar ziua urma sa inceapa. Si cum simteam ca n-am putere sa parcurc o zi fara surse importante de distractie, i-am zguduit somnul lui M., ne-am imbarcat si-am plecat la tara. O zi frumoasa de week-end nu trebuia ratata. Am ajuns repede, M. a intrat direct in casa, direct in pat si direct nemiscat in lumea viselor, V. direct in leagan, direct in chiuiri de veselie, apoi direct in lumea viselor mici, iar eu direct cu nasul intr-o cafea, direct in hamac, cu ochii direct spre cer si-am savurat linistea momentului respirand doar pentru mine pentru un timp. S-a mai trezit, l-am mutat langa M. si-a mai dormit acolo, apoi iar in leagan, iar pe la 5 cand ochii limpezi si deschisi ai lui M. cautau ceva de mancare s-au deschis si-ai lui V. cautand surse noi de distractie.

Niciun comentariu: