marți, 20 aprilie 2010

Ce baiat mare am

A fost activ toata dimineata, cat eu am mai motait langa el, cautand ultima farama de somn. Pe la 10 si ceva, cand ne jucam intinsi pe jos, in noul loc amenajat special, s-a tarat pana la mine, mi s-a ghemuit in brate si cauta sa suga semn ca-i e somn si c-ar vrea sa doarma putin. A adormit imediat, dar mi-a dat drumul cu greu cand s-a intors pe partea cealalta si si-a aranjat fundul mic in picioarele mele facute scaunel special pentru el. Parca nu demult era o mogaldeata care dormea la mine pe piept si-mi ajungea fix pana la buric. Acum sta latit ca o plosnita pe cat mai multa suprafata, dar intotdeauna picior peste picior, iar daca se simte inghesuit isi face loc cu fundul sau se fataie pana te simti si te misti mai incolo.
Cand era mic ii spuneam Piti, de la piticot, ii lipsea doar caciula cu mot lung, specifica. Acum ii spun gasca(n) pentru ca atunci cand sta pe burta isi lungeste gatul sa vada el cat mai multe
Se rusineaza daca ii spui ceva care-i place sau daca se vede in oglinda si-si ascunde privirea intorcand capul in partea cealalta, dupa care trage cu ochiul si iar intoarce capul zambind si tragand un sunet de bucurie.
Isi lasa amprenta celor 4 dinti in ce prinde, colturile jucariilor lui sunt usor zdrelite si capsate.
Nu mai poate fi lasat singur o secunda pentru ca nicaieri nu mai e in siguranta. Se taraste ca omida, se invarte si-si schimba directia de mers, a inceput sa-si traga genunchii sub el atunci cand e pe burta, sta in flotare, se trage de marginea superioara a patului, se joaca cu lucrurile pe care le gaseste si incearca sa se ridice (fortandu-ne sa coboram patul la un nivel inferior).

Niciun comentariu: