vineri, 26 februarie 2010

Update

5 luni, 70 cm, 8200 g si oficial usor sasiu. Cu toate incercarile noastre de-a pozitiona cat mai bine caruselul cel nou, sa-i atraga atentia, sa nu ne para prea rau, sfatul medicului a fost sa nu-i mai punem nimic deasupra capului pentru ca efortul de-a privi lucruri pozitionate astfel e mult prea mare, iar globul ocular nu e inca dezvoltat complet. Acum ne-am potolit, ii mutam caruselul la picioare, ca doar n-o sa-l dam jos si incercam sa nu-i mai aratam lucruri din pozitia aia. Se pare ca in timp se regleaza, iar daca nu, dupa varsta de 1 an, mergem la oftalmolog sa aranjeze el treburile.
Da, acele pete albe din dreptul incisivilor inferiori au fost confirmate de medic ca fiind capete de dinti si ni s-a indicat Calgel care se pare ca nu face minuni, dar calmeaza si usureaza putin drumul zimtatilor inspre suprafata.
A prins prostul obicei de-a scoate limba. Si e tare haios cand iti zambeste si dintre falcile carnoase iese o limba ascutita care cauta suprafete noi de pipait. Si e foarte amuzat cand ii spui sa bage limba in gura - si-o lateste, o relaxeaza si iar zbang si-o ascute.
Avem liber la diversificare. In curand (nu ne-am hotarat cand exact, poate maine) incepem cu mar copt si dam drumul avalansei de gusturi noi. Din cauza terenului alergic mi-e tare frica de tot ce-o sa urmeze si de adevaratele examene corporale pe care o sa i le facem dupa fiecare aliment nou introdus. Marul va fi oricum prima bariera pe care-o vom sparge. La inceputul alaptarii mi s-au permis 2 fructe in alimentatie, respectiv mere (preparate) si banane. Ulterior am ramas doar cu bananele; merele mi se parea ca ii intensifica striurile sangvinolente din kk. Astept sa vad cum va reactiona direct.
Si pentru ca am scapat, intr-un sfarsit, de iarna si temperaturi cu minus, am inceput maratonul iesirilor afara fara maraieli, plansete, umflari in pene de la vant. Sta si-n carut, moment istoric, de notat in agenta, nerealizabil pana acum. O saptamana mai tarziu vad ca si-a facut un program de somn (somn si ziua which is cooooool), iar seara abia dac-apucam sa-i facem baie ca incepe maraiala, iar la 8 jumatate-9 e deja pe unda hormonului (hormonul de crestere care, conform informatiilor de pe net, se secreta predominant in prima parte a somnului de seara, in special intre 22-24).
Eu, ma bucur de crampeiele de primavara cum nu m-am mai bucurat din scoala generala. Imping carutul sau car marsupiul cu narile pline pana la refuz de aerul proaspat. Urasc mamele care simt nevoia sa se uite neaparat in carutul meu si sa faca un comentariu. Indiferent de cat de amabil si plin de bunavointa e acel comentariu il urasc la fel de mult cum urasc cuvintele poseta, closet sau slagar. Am in permanenta cate-o melodie pentru copii care mi se deruleaza in minte (acum sunt la "sus, sus, tot mai sus, zboara fluturasul meu"). Ma gandesc cu jind la Snickers-ul in editie limitata cu alune de padure care expira in martie, iar eu nu pot sa-l gust sa vad macar cum e. Sunt dependenta de M..

Niciun comentariu: