joi, 10 decembrie 2009

Cantece de leagan mobile

Citesc cu sete toate postarile altor mame de parca de acolo urmeaza sa aflu cum va reactiona sau cum se va comporta V. peste o zi, saptamana sau luna. Am uitat de individualitate. Vroiam sa stiu daca copiii lor dorm ziua, altundeva decat in bratele lor, cautand sa gasesc ponturi pentru a avea macar o ora pe zi libera. Vreau sa-l obisnuiesc sa nu-l deranjeze zgomotele normale atunci cand doarme, dar, din disperare, dupa ce-l adormem zdravan in balansoar si-l puneam la el in pat, aveam tendinta sa ma misc in varful picioarelor, cat mai usor doar ca sa nu-l trezesc, pentru a ne bucura, fiecare cu bucuriile lui separat, de cele 10-15 minute pe care le aveam la dispozitie. Si uite asa mi-am dezvoltat o capacitate deosebita de-a auzi orice zgomot pe care inainte nu-l sesizam sau caruia nu-i dadeam importanta. Parchetul scartaie pe alocuri, toti botosii sau papucii mei lipaie pe el, patul scartaie, usa de la baie scartaie, pana si hota a inceput sa scartaie (initial credeam ca-i laptopul partii masculine a familiei adulte - sa-i spunem M.- c-a mai avut un laptop care scartaia si mi se parea incredibil ca o hota sa scartaie). Apoi i-am luat swing. Si de doua zile doarme sanatos la pranz. In speranta ca minunile dureaza, mi-am reluat sirul de zgomote normale fara sa ma mai preocupe asta foarte mult.
Mai aveam marea problema cu iesitul afara. Cum ajungea in carut si se simtea singur incepea sa planga. Apoi am descoperit marsupiul. Si-acum mergem ca doua gaste linistite si impacate, fara granita de timp, pentru ca marsupiul permite si alaptarea din mers.
"Si-au trait fericiti pana la adanci batraneti."


Niciun comentariu: