luni, 30 noiembrie 2009

Check!

Ieri
- partea masculina a familiei adulte s-a descurcat remarcabil. Trebuia sa-mi ocup toata dimineata (si-o bucata de pranz cum aveam sa-mi dau seama mai tarziu) pentru a termina niste lucruri care necesitau un laptop, destula rapiditate si atentie si, deci, o pauza de copil. Sigur, cu bucati intrerupte pentru alaptat (uimitor, nu foarte dese), am reusit sa termin aproximativ la timp. Nu pot sa nu laud aceasta reusita;
- am ramas fara curent timp de 2 ore si ne-am distrat bajbaind luminati de-o lanterna;
- am pus grau;
- a inflorit craciunita - unica planta din casa si nu vreau alta sau mai multe pentru ca se umplu de praf, uit sa le ud si mor.
Azi
- mi s-a confirmat posibilitatea de a avea maine wireless si pe laptop-ul meu, desi router am de vreo 2 saptamani;
- am reusit o iesire de aproximativ 15 minute afara, fara plansete;
- e Sf. Andrei, deci si ziua lui V. (La multi ani!);
Maine
- e 1 decembrie, so oficial e iarna si soon Craciunul :D.

Niciun comentariu: