luni, 30 noiembrie 2009

"Gratie"

2 - mancat. 2 jumate - asezat in pat la el. Parrtz! Ochi deschisi si-un zambet c-o vedere sanatoasa la gingii catre mine. Urmeaza alte hlizeli zdravene la schimbat de pampers, chiote la baie si din nou ranjete la imbracat. Alta repriza de mancat in balansoar, una intrerupta des de sughituri amuzante pentru el se pare. Extensii pe toate partile, si-a gasit locul, mi-am gasit locul si ne miscam amandoi la 3 jumate dimineata in balansul perfect. Doarme fara zgomot, fara sa ma tina strans de tricou. Nu-l misc. Imi place ca-i liniste, imi place ca-i linistit, imi place cum doarme, imi place ca doarme la mine in brate, imi place ca luna e-n dreptul ferestrei, imi place ca sunt odihnita, imi place sa-l privesc si vreau sa tin minte momentul (mi-ar placea sa aiba cine sa ne faca o poza), imi place ca am laptop-ul langa mine si pot sa scriu macar despre asta.

Un comentariu:

Maria_Gabriela spunea...

La multi ani bebe Vlad!