miercuri, 4 noiembrie 2009

Vreau...

...wireless, o vacanta, cofeina, kfc, un panaceu, soare, o vorba buna, macar jumatate de neuron in plus, o canapea...
Mi-am petrecut dimineata (de la o minunata ora matinala) si aproape toata dupa-amiaza dezvoltandu-mi imaginatia. Am dansat, am cantat, m-am balansat pe ritmuri de "Un elefante se balanceaba..." (varianta in romana nu mai dadea rezultate) am citit, am facut minuni aducand la viata o floricica de plus (Nicoleta), am creat complexe dialoguri intre Winnie, Aiurel, Tigrila si Nasosel, am observat puterea absorbanta a salopetei cu ursuleti si-a tricoului meu intr-o secunda neacoperita de pampers... Apoi, bucurandu-ma de liniste, de balansul perfect c-o mica greutate pe piept, de ultima farama de lumina, ceva imi face ochii sa sclipeasca si nu de prea multa incantare. Copilul meu nu e saten, cum m-a lasat destinul sa ma bucur timp de 5 saptamani jumatate, respirand oarecum usurata c-a scapat de povara purtarii unei veritabile capite, de vreme ce restul variantelor erau eliminate, ci roscat.
...vopsea de par, sa conduc, sa merg la cumparaturi, sa dorm 12 ore fara intrerupere...

2 comentarii:

Maria_Gabriela spunea...

Eu nu cred asta! Nu cred si punct! Te rog mult mai iesi din casa ca vad ca ti-ai dezvoltat prea mult imaginatia!
M-am uitat de 1000000 de ori pe pozele cu bebe si eu il vad SATEN. E doar imaginatia ta:)

Maria_Gabriela spunea...

Daca tot suntem la capitolul wish list (de cateva zile bune...)vin si eu cu o dorinta:

Imi doresc ... sa scrie Licurici pe blog ca de aia e blog!:) Ca vine sambata imi iau cafeaua si hop in varful patului cu laptopul sa vad ce mai zic mamicile. Prima, Licurici: intru pe glog si pauza .... o lunga lunga pauza.
Deci ... se poate va roooggg mult asta imi doresc eu? Oare daca le scriu alora de la Poiana se rezolva?