vineri, 14 mai 2010

NU!!!

Nu, nu ma voi duce la miting, desi ma revoltata peste masura si as arunca si caruciorul in orice institutie sau persoana care reprezinta statul, nu numai cu pampersi plini de mizerii spacluite de la fundul lui V. Nu, nu vreau sa-mi car copilul in mijlocul unei multimi revoltate care va fi impinsa peste limite de niste jandarmi disperati care vor ridica amenintator bastoanele in aer, in mijlocul unei multimi care nu va mai tine cont de nimic.
Scot furibunda flacari pe nas si caut alte solutii decat sa-mi cer drepturile urland si scandand groteste in fata unor usi si urechi inchise.
Nici nu vreau sa ma intreb cum as putea sa ma descurc cu 600 lei cand doar laptele costa aproape 800, si nu pentru ca asa vreau eu sau pentru ca asa am considerat, ca daca e mai scump e mai bun, ci pentru ca asa trebuie, cel putin pentru moment.
Nu, nu vreau sa-mi cresc copilul din auzite, vreau sa-l vad eu cazand incercand sa faca primii pasi, eu sa fiu cea care-l ia in brate atunci cand plange, eu sa fiu cea care-l alinta atunci cand e binedispus...


Niciun comentariu: