miercuri, 29 septembrie 2010

Prin tara intre ani

Un nou template, un nou ticker si un nou an pentru V., pentru noi ca parinti. 
In week-end am cantat "La multi ani" in stil mare, de 2 ori, o data pentru V. si o data pentru mirii la a caror nunta am fost. Am strabatut jumatate de tara sa ajungem la ea, dar a meritat fiecare kilometru. Lume multa, lume buna, lume careia ii place sa danseze. Si ce danseaza moldovenii... Se-nvart ritmat de te ia ameteala de pe margine. Se-nvart cu zambetul pe buze. Femeile erau gratioase c-o usoara mandrie-n postura. Barbatii isi pastrau tinuta pe ring chiar si atunci cand varsta nu le mai ingaduia o coordonare perfecta. Am indraznit doar de cateva ori sa coboram in mijlocul lor, acolo unde nu-ti trebuia talent sau indemanare, unde trebuia doar sa te misti de pe-un picior pe altul. Am preferat sa-i urmarim din exterior, de la departare, sa-i vedem in ansamblu, sa ne binedispuna prin voiosia lor. Si-asa de bine ne-am simtit... V. a rezistat cavalereste putin peste ora lui de culcare, cand s-a retras in "glorie" dupa mica surpriza rezervata de catre miri - un tort special pentru el si-un "la multi ani" aplaudat. Eu emotionata pana la lacrimi urmarindu-i reactiile, el cu pleoapele usor apropiate, incruntat intrebator, uitandu-se uimit cand la lumea care facea galagie in jurul lui, cand la tortul luminat. Nu-mi aduc aminte dac-am multumit destul de frumos, pe masura surprizei, dar mai multumesc inca o data, ca poate s-o auzi pan-acolo. Din 3 zile parca 2 le-am petrecut in masina, dar am vazut franturi din toate anotimpurile, culori despre care nu stiam ca exista si-o cetate la care cu siguranta nu voi mai ajunge prea curand, unde M. si-a dat duhul cu V. in carca pe niste pante cu inclinatii "supraomenesti". 
Urmeaza, speram noi, o mica petrecere in cinstea lui V. si celui de-al doilea an al lui. La multi ani, copile!

Niciun comentariu: