marți, 23 februarie 2016

Unde dai si unde crapa


Dupa timp indelungat de distractie nedisimulata pe wii, lucru in echipa, dezamagiri si bucurii exprimate la comun, fara remuscari si tipete de frustrare cum se intampla de obicei, incerc sa ridic la rang de memorabil momentul reusitei in doi.

"- Eh, nu e cool ca puteti sa va jucati in doi, ca puteti sa folositi echipa si sa dublati sansele de castig? spun eu cautand aprobarea in ochii lor.
- Da, si eu am intrat in balonas si pe urma am iesit exact cand eram la nisipurile miscatoare...
- Si cand a venit vantul eu am luat-o inainte si-am trecut de primul tepos...
- Eu am trecut primul de tepos! (usor, usor, sunetul ia amploare) 
- Pai tu erai in balonas!
- Da' am trecut inainte!
- Pai eu l-am blocat in gheata..."

Liniste! Eu, nimic, parca asteptand un semnal salvator. Ei, nimic, asteptandu-l pe cel declansator. 

"- Ar fi bine sa mai fim inca doi, si pentru celalalte doua telecomenzi, continua primul reintrand in starea momentului.
- Dar tot baieti, ca nu vrem sa jucam jocuri cu printese."

??!!!!???!?!?!

Un comentariu:

Balamic spunea...

Hahahahahahaha!
Pai, ce mai astepti?
Mai baga o fisa poate ies doi din prima :).
Sunt simpatici!