duminică, 25 decembrie 2011

Telegrafic

( Si imi spun pentru ultima data sa nu mai folosesc cuvantul asta. Niciodata nu mi-au placut telegramele pe care le primeam de pe la rude. N-am inteles de ce trebuie sa am confirmarea faptului ca ei sunt oriunde altundeva decat acasa si nici de ce trebuie sa-mi trimita acele "salutari" eufemistice, insotite de cele mai oribile imagini de statiuni. Si toate sunau asa... a retras, sters, a gol, a istorie seaca, sunau a pustiu. Nu-mi aduc aminte daca as fi vrut sa merg si eu in Baile Olanesti sau doar erau strugurii mult prea acri, dar oricum stiu c-o luam ca pe-o lauda rautacioasa. Si asta e singurul meu gand cand vine vorba de telegrame.)

Adica, pe scurt: "Baieti, trezirea c-a venit mosul!!!"


 P.S. catre gasca mica: Tu poti sa mai dormi putin pana gasim un nou loc pentru leagan ;).

Niciun comentariu: